xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story: Aku Sakit ,

Friday, February 3, 2012

Aku Sakit ,




assalamulaikum and hai kawan kawan ..

hary nie efa update blog dengan perasaan moody sikit .. rase penat giler orh balik sekolah hary nie ..efa tataw npe tibe tibe pagy tady efa rase mcm tade mood langsong na belajar kt skolah . efa muntah muntah . efa pening kepale . sakit perut .. memulas mulas rase nyer perut nie . nak kate lapar , takk . efa dh makan . erm.. sampai kene marah kt skolah dgn cikgu Math .. efa kene demerit dgn cikgu Sejarah . kene kejar dengan cikgu Disiplin ..
aduihhhhh ! banyak betol masalah efa hary nie !
tp untung lah jugak kan . sakit sakit efa kt skolah nie , ade jugak yg na buat efa happy setiap mase ,   biler efa perlukan kan sesuatu dieorang bantu efa , efa tataw mcm mne nak ucap kan terima kasih kt dorang sume . efa ingat dorang nie langsong tak hirau kan efa , but dieorang nie betol betol take care pasal efa  . efa syg semua Classmate efa , 

 sebenarnyer mlm tady efa betol2 tension , sampai efa buat kerja kerja bodoh . efa pegang pisau .. rase mcm nk bunuh semua org kt rumah efa .. tp efa cube bersabar .. efa masih perlukan dieorang dlm idop efa , tanpe dieorang semua , maybe efa dh ta idop kt dunia nie .. Ape pon yg terjadi . efa tetap akan bersabar .
balik skolah tady efa tataw ape yg belaku .. yg efa ingat .. efa turun bas , then terus jalan msok umah .. dlm pukul 6.30 efa sedar efa dh ade atas katil dengan berpakaian skolah .. sikit pon efa tak ingat ape yg terjadi lepas efa masok rumah ..
ergh ! sakit giler badan efa hary nie ! 16 biji pil telan sekaly gus ! nie memang perkara paling bodoh aku rase yg aku boleh buat ! aku ingat bile aku buat mcm nie , ade bende yg akan berubah ! tp langsong tak . erm. aku perlukan tempat yg boleh berikan aku ketenangan .. aku perlukan bukit untuk aku menjerit sekuat haty aku ! aku nk luah kan semua perasaan aku kt atas bukit .. :'( 



Got My Love , I Got Your Love

1 comment:

  1. ad msalah pn jgn smpi buat bnde bdo..telan pil bnyk2 mkin mnmbhkn mslah kot..:)think 4 ur self k..bnyk kn solat bru tenang..:)

    ReplyDelete

 
Naik