xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story: Miss the old Memories

Tuesday, July 17, 2012

Miss the old Memories

Assalamulaikum ..

Hye Stalker , Hye Reader .. Minggu nie efa asyik nk menangiss jea .. 
Efa Rindu kan Mustaqim :'( bayangan die kembali dlm idop efa balik , die selalu hadir dlm mimpi efa , Efa rindu kan die sangat-II , Efa dh cube nk lupa kan die , Sedaya upaya efa mencuba untuk lupa kan die dlm idop efa , tapi ternyata efa x boleh :'(  *lap air mata*

26 March 2011- 26 March 2012
Mus , Aku rindu kan tarikh nie , Setahun aku bersama kau , kau sentise buat aku happy , Walaupon aku dalam kesedihan , kau x pernah lukan haty aku , kau selalu beri aku semangat , kau selalu buat aku tersenyum .. kau ade lah segalanya dlm hidup aku , Tapi itu dulu , sekarang hanya bayangan kau je dlm idop aku ,  kau selalu hadir dlm mimpi aku , Aku selalu menangis sebab kau , aku teringin sgt nk kau kembali dlm hidup aku ..

Mus , kau ingat lagy kan  , mase aku mula2 pindah satu skolah dgn kau , Aku sanggop tuka skolah hanye sbb kau ... aku sanggop kene buli supaye aku sentiase ade dgn kau , aku sanggop buat ape saje supaye aku sentiase bersama dgn kau , tapi , ape yg aku dpt sekarang , semua nie salah aku , sebab aku yg tinggal kan kau ..


Gambar nie gamba pertama yg kau bg aku sebelom aku pindah satu skolah dgn kau :'( aku rindu time nie ..time nie kau betol2 syg kan aku , dan aku betol2 sayang kan kau , 



Aku tahu kau still ingat lagy Teddy Bear nie , Teddy nie hadiah pertama yg kau bg kat aku , Setiap malam mesty aku pelok teddy nie sampai sekarang , Aku x pernah buang die dr idop aku , bg aku teddy nie lah tempat aku bersedih , tempat aku lepas kan rindu aku dkt kau mus :'( semua barang2 yg kau bg kat aku , Gamba2 kau semua  aku still simpan , sayang aku nk buang , sebab aku still sayang kan kau , 5 bulan mus aku tunggu kau kembali dlm idop aku , 


Gambar nie sentiase ade dlm Purse aku , tiap2 hary aku mesty tengok pic kau , Aku sayang kan kau , that's why aku syg nk buang segala barang2 yg kau bagy kt aku dulu :'( 

Mustaqim .. Aku rindu nk bergaduh dgn kau mus , aku rindu nk maki2 dgn kau  , aku rindu nk dengar suara kau menyanyi untuk aku , gelak ketawa kau , suara kau , kasih sayang kau  , senyuman kau , tangisan kau :'( aku rindu segala ape yg dh berlaku sebelom nie , Aku rindu kan kenangan kite . aku rindu time kite kene rotan same2 dgn Cikgu Aziz dulu , aku rindu time kite kene kaunseling dgn cikgu aziz n cikgu Din , aku rindu pegangan tangan kau , pelukan kau ,  AKU RINDU NK DENGAR AYAT-AYAT JIWANG KAU BAGI KAT AKU , aku rindu nk tengok kau senyum dkt aku , hanye senyuman kau yg boleh bg aku semangat utnuk terus kan kehidupan , hanye diri kau yg dpt bg aku semangat supaya aku dpt belajar dgn tenang :'( Aku tetap akan tunggu kau walaupon beratus ratus tahun lama nyaa :'(





Got My Love , I Got Your Love

No comments:

Post a Comment

 
Naik