xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story: Stupid Stupid !

Tuesday, July 3, 2012

Stupid Stupid !

Assalamulaikum , 

Hary nie efa langsong xde mood yang happy nk update Blogger , 
Always Cry Cry and Cry . bilaa mse efa nk hidup happy weyh ! bilaaa mse ? efa teringin nk hidup happy mcm org lain . Hidup efa dipenuhi dgn masalah , Semuanyer masalah . Keluarga , kawan , Sedara ? kenape semua nie jdy kat aku weyh ! :'(

Aku betol2 x sangke aku bole buat kerja bodoh , aku dah sakit kn diri aku  weyh . Sakittt . :'( kenape hidup nie x adil , kenape hidup aku kt dunia nie x pernah adil , Seriously nie msok yg ke dua kali aku buat kerja bodoh kt diri aku . AKU TOREH TANGAN AKU , haty aku . jiwa aku , perasaan aku sumpah sakit . aku tak tahu mcm mne aku bole buat kerja2 bodoh mcm nie . aku dh tak tahan . kenape lah hidup aku nie terlalu lamee ? kenape tuhan x amik aku dari kecil ? kenape aku perlu teruskan hidup aku ? KENAPE KENAPE KENAPEEE !! aku dh bosan dipermainkan . aku dh bosan dgn hinaan ,  AKU DAH BOSAN DENGAN SEGALANYAAA !!!

Luka kt tangan aku memang sakit , Tapi cuma Tuhan je yang tahu betape sakit nyer haty dan perasaan aku terhadap org lain . Ya Allah , kau ambil lah nyawa ku . Kau maaf kan lah aku . Aku dah tak sanggop nk terus kan kehidupan aku . Biar lah sampai disini saje perjalanan Hidup aku . Aku dah bersedia utnuk pergy dr keluarga aku , Aku dah bersedia tok pergy dr segala yang ade dalam dunia nie Ya Allah . Cume kau yang tahu ape perasaan yg aku hadapi , Maaf kan aku Ya Allah . :'(

Got My Love , I Got Your Love

No comments:

Post a Comment

 
Naik