xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story

Monday, January 30, 2012




Assalamualaikum and hai kawan kawan ..

Alhamdulillah syukur and terima kasih ya Allah sebab dh makbul kan doa doa efa . .
sebab dah kembali kan segala permintaan efa selama nie .. berbulan bulan efa tunggu , akhirnya . die kembali semula kepangkuan efa .. efa betol betol sayang kan die dan efa tak sanggop kehilangan die lagy .. 


pic kt atas nie mase efa tengah date dgn die . 29 January 2012 :D
hary yg same , just ta snap pic same same jea , haha ! segan lerr nk amik . better amik sendiri2 je ..
tarikh kt pic tuh pulak , tarikh efa couple dgn die .. dh lame kan . but . . dh bpe kaly break .. pastuh couple balik .. kite owang mmg cenggituh .. if kite owang break sekaly pon , efa tetap sayang kan die , ape pon yg terjadi .. hubungan efa dgn die takkan terputus mcm tuh jea , die sorang jantung haty efa ,

and nie efa saje Photoscape bende nie . nak bace tekan . tanak tapayah keyh :)



iloveyou Mustaqim .. 
efa harap hubungan kite kaly nie takkan berlaku seperty dahulu kala . . efa takot if  kehilangan cinta kau lagy  ..  efa betol betol cinta kan kau dan perlukan kan kau sentiasa berada disamping aku .. tanpe kau , maybe aku takkan sehappy mcm nie .. makin lame kau nyata kan Cinta kau kepade ku . makin Kuat cinta aku pade kau sayang , izin kan aku sekaly lagy untuk kunci Cinta haty kau  , supaya tiade sape yg dapat merampas Cinta itu drpd aku .. aku takkan biarkan sesiape merampas kau dr aku lagy , kau hanye untuk aku , dan aku hanye untuk kau sayang , tiade org lain selain diri kau , terima kasih sayang . 






Got My Love , I Got Your Love

No comments:

Post a Comment

 
Naik