xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story: Ceria bile bersama mu !

Saturday, January 28, 2012

Ceria bile bersama mu !






Assalamulaikum guys , and Hai everybody ?
korang sume sehat ? efa semenjak cuti sekolah nie asyik demam jea , mane tak nyer , ade org asyik na buat efa nangis jea kan . pastuh efa kuat mkn plak tuh time cuti seminggu nie , aduihh , elok turun 4 kg , kunk naik lagy kunk .. diet  jom !


kaly nie efa na story pasal Ex-Boyfie efa and dianggap sebagai PENEMAN SETIA dalam hidup efa , if efa bagy tahu off course korng kenal , dh bpe kly efa story pasal die , sooo , name ta perlu lah efa bgy tahu kan , this is gambar die .. 


efa suke pic nie , seriously efa suke ..
efa na story pasal die sebab efa na bgy tahu something , 27 jan die dh buat haty efa gembire sgt sgt , na tahu kenape ? tekan lah pic bawah nie ..


Click this picture untuk tumbesaran .. 



sambungan  :") 

Bagy efa bende nie sweet sgt sgt .. efa tatau npe tibe tibe mlm tuh die jiwang giler dgn efa , tak pernah pernah mcm nie , seriously TERKEJUT ! berpecah pecah kepale otak efa bile nk pikir ayat supaya efa dpt balas ape yg die bgy . . HAHA ! hantam jea lah .. efa bukan pandai sgt dengan bende bende nie , lagy pon efa ta ready . tibe tibe jea die buat .. so ... pakai letak je lah :D


and this is last from him ..




Efa tatau ape lagy na ckp , die pandai buat efa cair dgn die , kate kate die semua buat efa terpedaye dgn die . . efa SAYANG KAN KAU MUS ! sekarang kau dh ade girlfriend  baru . so aku tak boleh ganggu hidup kau lagy .. 
mus ! maaf kan aku , aku bukan nak menolak cinte kau tuh .. aku cume tana beri tahu ape yg aku rase , maaf kan aku if aku buat kau mcm nie , aku tana luah kan depan kau . sebab aku malu .. mcm mane kau ckp dgn aku . but aku ta sangke . kau boleh ingat aku tolak permintaan kau .. seriously AKU SAYANG KAN KAU .. aku tana couple dgn kau sebab aku takot aku akan kehilangan kau dalam hidup aku lagy .. MOHD NORMUSTAQIM BIN HJ MOHD IDRUS . aku akan ingat semua kate kate yg kau pernah ckp dkt aky drpd start aku kenal kau (23 march 2011) sampai lah sekarang .. AKU AKAN TUNGGU CINTA KAU KEMBALI DALAM HIDUP AKU .. aku akan tunggu diri kau kembali kepangkuan ku . last from me ..MAAF KAN SALAH SILAP AKU . semoga kau bahagia dengan pasangan kau .. aku akan doa kan kau sentiasa sehat dan gembira selalu .. SELAMAT TINGGAL . :'( 




Got My Love , I Got Your Love

2 comments:

  1. aiyoo touching bace bloh awak nihh haaa ;( btw , be strong kayy ? kalau dye jodoh awak , InsyaAllah he will be yours . tapi kalau dye bukan jodoh awak , awak kena terima sebab awak kena lepaskan org yg awak syg tuh untuk kebahagiaan dye :)kay jgn sedih tau ? tapi jgn sia2kan peluang nie if dye mintak coup blek eh efa ? mybe peluang kedua nty takkan sama dgn ape yg kite harapkan ^^

    ReplyDelete
  2. occay thanks .. i will .. efa try tok trima takdir dr tuhan . efa akan cube jd tabah .. terma kasih atas kata kata semangat tuh .. :'/

    ReplyDelete

 
Naik