xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story: Alhamdulillah

Friday, August 3, 2012

Alhamdulillah

Assalamulaikum ..

         Dannnyyyyy !!! *menjerit sekuat haty*
Terima kasih untuk 1 month kitee , terima kasih sebab sayang kan aku ... terima kasih sebab Cinta kan aku .. Terima kasih sebab terima aku seadanya , Terima kasih untuk segalanyaa , I appreciate it , ILoveYouToo !! *menjerit dalam hati*menangis*


         Sayang , You know What .. I was very Touched , Selama sebulan kite Couple , Sye x pernah dapat perkataan "I LOVE YOU" dari awak , > 3 August 2012 < First time awak keluar kan perkataan tu dkt sayee , First time awak bagy saye kiss , It is a suprise for me , Thank You Sayang ! *dupdapdupdap*

          Sayang , kau dah bagy seluruh cinta kau dekat aku , Dan aku dapat rase cinta kau tu biyy , Aku x kan pernah ade niat nk tinggal kan kau , Tapi .. aku takot , aku takot ini semua hanye lah sementara , hanyelah permulaan org bercinta , aku x nk jady mcm ape yg pernah terjadi , aku nak kite selama nya mcm nie , Always happy with you Sayang ..

      EveryTime , EveryMonth ,  EveryWeek's , EveryDay's , EveryHours , EveryMinute's  , EverySecond's 
Setiap masee yg berlalu , Aku sentiase Merindui kau Danny !
        Aku x dapat nk janji yang aku dapat bg kau bahagia sepanjang masee , Aku x dapat nak janji yang aku dapat kekal kan relay kitee , Aku memang nk relay kite nie kekal , Tapi aku tahuu , Something will happen to our Relationship , Others people can't see me Happy , Dorang nak tengok saya menderita , Itu satu sebab kenape saye menyesal sangat pindah Kampong halaman saya , AKU MAHU KAN KEBAHAGIAAN , BUKAN PENDERITAAN ! 

         Sayang , You know what , aku takot sangat sangat kalau relay kite nie hancur sebab org mengfitnah aku , Aku takot kalau kite putus secara pergaduhan , aku x nk semua tu terjadyy ,  Aku sayang kan kau dany , aku sayang kan kau !! *menjerit sambil menangis*

This is For You



Ya Allah , Aku bersyukur pade-Mu Ya Allah , Aku berterima Kasih sangat-sangat sebab dh makbul kan doa aku , Sebab dah temukan aku dangan seseorang yg betol-2 Ikhlas mencintai aku  , Ya Allah , Aku mohon pade-Mu , Kau jagelah hubungan kami nie dengan baik , Kau kekal kan lah Hubungan aku dengan sidia , Kau hindarilah segala fitnah yang akan berlaku kepade hubungan kami , kau panjang kan la hubungan aku dengan dia , Amin :'( 


  

Got My Love , I Got Your Love

2 comments:

 
Naik