xmlns:expr='http://www.google.com/2005/gml/expr' The Truth Story

Friday, October 5, 2012

Assalamualaikum ..

Hari nie aku tak tahu mcm mane aku nk luahkan perasaan aku sekarang nie .. Sebab aku pun dah tak tahuu ape yang dah berlaku dalam hidup akuu .. aku dh jadi tak tentu arah ..  makan minum aku .. life akuu .. kesihatan akuu .. semua dh tak terjage , semenjak cerita tuu .. :'( 

       Danial ............................................. !!! * Menjerit sekuat hati*  Kenape kau buat aku terseksa ?  Kalau itu yang kau nak .. Aku boleh terima !! Tapi aku akan terima if kau ade penjelasan .. Now ? ape dah berlaku dgn kau nie ?  kau buat aku hampir hampir mati !! hanya di sebab kan gambar ni 


      Kau faham kan ape maksud aku ? kau faham kan sayang ? sekarang kau jelaskan APE MAKSUD SEMUA NIE !! ape salah aku pade kau danial sampai kau sanggup buat aku macam nie ? aku mula kan facebook dengan perasaan gembira .. tapi bila noti aku keluar status kau SINGLE .. aku terus jadi down .. *Ya Allah .. ape salah aku pada kau sampai danial buat aku mcm nie ? kau tunjuk kan lah pade akuu .. ape yang aku dah buat sampai hidup aku terseksa mcm nie :'( Allahhuakbar ..*  Aku tahuu dr dulu lagi .. aku tak berhak bercinta dengan kauu .. semenjak aku kenal siape diri kau .. siape keluarga kauu .. Tapi ape yang aku boleh buat ? tak de ape danial .. tiada ape yang aku boleh lakukan dalam hidup akuu ... sebab hati aku sepenuh nya  hanya untuk kauu .. !! aku dah berjaya jadi seorang yang setia .. sebab aku tahuu . hanya kau sorang yang boleh buat aku bahagia .. hanya kau sorang yang boleh buat aku tersenyum sepanjang masa .. Tapi !! Ade ke kau fikir semua tuu ? haa danial ? aku tahuu ..  kau x kan fikir semua nya pasal life aku dlm hidup kau .

Sayang , awak ingat tarikh 30 Jun 2012 kan sayang ? itu tarikh kita couple right ? tarikh yang awak buat saya sayang kan awak dany .. tarikh awak buat saya gembira .. Bebas dari segala masalah , kekecewaan .. kebencian terhadap lelaki .. awak berjaya buat saya percaya kembali pada lelaki ..

     
        Danial sayang .. Awak ingat lagy kan First Date kite dulu ? 23 Ogos 2012..  Masing masing segan nk jumpe kan sayang ? *menangis*  mula mula kita jumpa kt terminal dlu . Pagy tu hujan pulak tu kan sayang ? masing2 basah .. awak bawak sedara awak . saya bawak kawan kawan saya.. lepas semua dh ready baru bertolak ke City Square , kawan2 awak ramai dh tunggu kat sana .. bila saya duduk semeja dengan kawan2 awak .. saya rase diri nie asing .. sebab kawan2 awak smua hot2 .. saya biase jee :( tapi tak pe . sebab saya ade awak kan .. time kita tengok wayang sama2 .. saya x tahu awak perasan atau tak yang saya nie selalu usha muka awak .. dalam hati saya , saya berdoa supaya kita dapat kekal kan hubungan kita lebih lama .. bila balik awak perasan kan yg saya menangis dalam bus .. ? awak mesty ingat saya menangis sebab ex girlfriend awak kan sayang ? sebab time tu kita cerita pasal ex awak .. tapi sebenarnya tidak .. saya x pernah kisah pun cerita lama awak tuu .. saya menangis sebab saya susah nk lepas kan awak balik .. saya takot time tu time terakhir saya bersama awak .. dan keesokan hari nya .. saya betul2 tak sangke yang awak sanggup datang rumah saya .. saya betul2 gembira , lagy2 awak dah tahu kt mana rumah saya .. 

        Date Kedua pulak sayang ? pada mula nya saya yang nak sangat jumpa dengan awak , saya sanggup ponteng sekolah semate mate nk jumpe awak .. lagy pun sekolah saya ade merentas desa .. saya kan ade penyakit .. awak pun tahu kan yang saya tak boleh ikut aktiviti sukan ? mula2 janji kt Plaza Angsana .. Berjam jam saya tunggu awak kt sana .. tp akhir nya awak ajak jumpa dekat Skudai Perade .. Saya ingat saya nak balik . sebab saya takot saya x de transport .. tp demi awak .. saya nk sngt jumpa awak .. saya datang jugak kan sayang ?  Walaupon jalan time tu Jam dan Hujan .. then kita main bowling , Tapi yg x best nya awak x nk main .. hnye saye n naqi je , alasan awak . awak x pandai main :( saya bukan nk bet . tp cuma suka2 :( tak pe laa . saya faham ..

        Kali yang ketiga kita date .. Awak betul2 nk kita jumpa .. saya tak tahuu kenape dan saya betul2 terperanjat , ape motif awak ajak saya jumpa .. padamula nya saya x boleh keluar rumah , tp saya cuba jugak , Alhamdulillah saya dapat jumpa dengan awak sayang , bila sampai Plaza Angsana , saya tunggu awak 3 Jam .. saya tetap bersabar , sebab saya memang nk jumpa awak jugak , bila kita jumpa je ...saya bad mood , saya baling handfone saya sampai handfone tu x boleh nk on , sebab saya dapat rase sesuatu .. tapi saya tak tahuu ape yang saya rase .. yang pasti itu perkara buruk .. saya cuba cerita kat awak tentang kisah silam saya .. dalam haty saya kalau awak x sayang kan saya , awak mesty tinggal kan saya tanpa pengetahuan , tapi kalau awak betul2 sayang kan saya , awak terima saya seadanya sayang ! then bila naqi sampai kita bertiga sama lawan bowling , saya tahuu hari tu awak bersusah payah belajar main bowling semata mata nk kalah kan saya , dan awak nk saya berjanji .. jika saya kalah , saya kene kiss awak .. it's ok , saya terima .. tapi hakikatnya , awak kalah sayang ,, dan awak janji dengan saya yang awak kene bg saya hadiahh , kan ? then saya ingat saya nak balik petang tuu . tapi saya rase hati nie mcm tak selasa , awak pun perasan kan muka saya asyik badmood je lepas kita main bowling ? sampai sekarang saya tak tahuu ape yang saya rase , 


        Malam tu saya follow awak g Bandar , kita lepak Bazar Karat , saya teman awak ke sana ke sini , saya gembira , tapi hati saya ? saya rase sesuatu yg buruk .. walaupon awak dh jujur segalanya , awak dh tenang kan saya depan naqi .. saya tetap rase resah , saya teman awak isap shisha .. saya nak rase n cuba , tp awak tak bagy sebab saya tahu awak sayang kan saya , awak ckp " saya nak anak saya sihat " saya teruja ... ok sayang . saya takkan pernah sesekali pun isap shisha .. then kita balik .. dalam perjalanan balik tuu , awak tak berhenti nyanyikan lagu untuk saya .. saya hanya mampu tersenyum sayang .. terima kasih sayang .. Saya Sayang kan awakk .. saya tahan air mata saya drpd mengalir .. bila awak turun di skudai .. saya menangis sorang2 dalam bus , saya tak tahu kenape saya menangis , dan saya tak tahuu kenape haty saya masih rase sesuatu lagy time tuu :( 

       Selepas semua cerita cerita tuu berakhir .. kau pun tinggal kan aku sendirian selama 2 minggu , kau langsong x on fone , kau x on facebook .. aku cuba faham kauu , maybe kau nk focus PMR kan sayang ? it's ok tk kesah , sebab aku pun x nk ganggu life kau sampai PMR kau habes .. Tapi ...... 1 Oct 2012 , awak buat keputusan tanpa ape ape penjelasan , kau tahu kan time tu aku tengah gembira sambut birthday Mak aku ? tapi time tu jugak lah kau tinggal kan aku !! time tu lah kau buat aku menangis x ingat dunia .. ! aku cuba berhenti menangis sebab kau , sebab aku terasa BODOH menangis sebab lelaki .. tapi aku tak boleh , cinta aku dekat kau terlalu besar , kau pun tahu kan yang aku betul2 sayang kan kau ! 

        Sayang .. Aku masih ingat lagy kata kata kau dulu .. kita sama sama pernah game perasaan orang , tapi mungkin itu dulu , dan aku dh janji yang itu takkan berlaku lagy ,, dan kau ? hurmmm .. aku tak tahuu , kau nyata kan , Dengan kekayaan kau ... kau boleh buat apa saja , perkataan itu selalu bermain di minda aku selepas kau tinggal kan aku danial .. time kt plaza angsana , aku terdengar kau ckp , " harap ini kali yang terakhir " bila aku tnye .. kau ckp Harap ini bukan kali yang terakhir .. itu pun buat aku terfikir2 sampai sekarang .. mungkin ape yang aku rase time kt Plaza Angsana .. mungkin ini agak nya .. Astagfirullahhalazim .. Ya Allah , kau kuat kan lah hati aku nie ya Allah . kau tabah kan lah aku dengan segala dugaan yang kau beri padaku .. mungkin aku tak dapat terimanya , tapi ... 

        Danial ! kau dengar sini .. aku cuma nk kau tahuu .. jika aku tak layak untuk kau ! kenape kau terima aku !! Kenape tak lepas kan aku time aku tak sayang kan kau !! kenape sekarang aku dah sayang kan kau sepenuh penuh harapan aku.. Baru kau nak tinggal kan aku bodoh ! kenape !! ? haa ? itu name nya kau nak Game perempuan !! kau tahu takk !! kau pun tahu kan perasaan perempuan !! itu bukan permainan lah bodoh !! tolong lah danial .. faham lah situasi akuu .. aku cuba faham situasi kau . tapi kenape kau langsong x boleh faham situasi akuu dany ? kenape :'( Aku sayang kan kau sangat sangat .. kenape kau hanvur kan hati akuu .. kenapee ? :'( kalau betul kau nk aku lepas kan kau .. aku terpakse terima .. tapi satu je aku nk ingat kan kauu .. TOLONG JANGAN MAIN KAN PERASAAN PEREMPUAN LAGI .. aku harap aku org terakhir kau main kan perasaan .. itu je aku mintak danial .. aku nak kau jage haty n perasaan org yang akan bersama dengan kau nanty .. aku akan cuba doa kan kau bahagia .. walaupon aku kt sini sakit teruk .. 


P/s :: Danial , walau ape pun yang terjadi , haty aku masih sayang kan kau .. bertahun lama nya aku akan tetap tunggu kau kembali dalam hidup aku sayang , Aku akan tetap terima kau balik dalam hidup akuu ..

Got My Love , I Got Your Love

No comments:

Post a Comment

 
Naik